Termeni și condiții

1. Dispoziții Generale

Acest site www.sedainvest.ro/magazinonline este operat de către Seda Invest S.R.L., societate comercială legal înfiinţată conform legilor române, cu sediul în Prejmer, România, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J8/470/2000, CIF RO13043763. Pentru a folosi site-ul nostru în deplină siguranţă vă recomandăm citirea cu atenţie a prezenţilor termeni şi a condiţiilor.

Utilizând acest site vă exprimaţi acordul deplin cu privire la conţinutul acestor „Termeni şi Condiţii”, fără nici o altă rezervă. Dacă nu sunteţi de acord cu unul din punctele descrise, nu puteţi utiliza acest site în nici un fel. Bifând căsuţa având menţiunea "de acord" vă exprimaţi consimţământul deplin cu privire la acceptarea prezenţilor „Termeni şi condiţii”, respectiv faptul că aţi analizat şi asumat toate clauzele prezentului contract. Ne rezervăm dreptul de a face modificări asupra acestor date fără notificări prealabile.

Prezentul document definește orice contract în baza căruia Seda Invest S.R.L. transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către beneficiar/consumator (denumit în continuare "Clientul"), iar Clientul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv acele contracte care au ca drept obiect atât produse cât şi servicii.

Legea care guvernează prezentul contract este cea a statului român.

Ne asumăm dreptul de a efectua orice modificare asupra acestor prevederi, precum şi orice modificare a site-ului, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor în acest sens. Societatea Seda Invest S.R.L. nu va putea fi trasă la răspundere pentru erorile apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări etc.

 

2. Produsele

Produsele comercializate de Seda Invest S.R.L. sunt fabricate în România, Europa și în Asia în regim de fabrică. În momentul livrării, acestea sunt însoţite de factură fiscală, conform legislaţiei în vigoare. Seda Invest S.R.L. poate publica pe site informaţii despre bunuri şi/sau servicii şi/sau promoţii practicate de către aceasta.

Produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil. Dacă stocul este insuficient, ne rezervăm dreptul de a nu livra comenzile. Atunci când un produs din comanda dumneavoastră nu se mai află pe stoc, veţi fi contactat într-un timp cât mai scurt şi veţi decide dacă doriţi înlocuirea produsului sau finalizarea comenzii fără acest produs. Nu vă vom trimite produse similare pentru a înlocui un produs comandat decât cu acceptul dumneavoastră.

Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate (pot exista mici diferenţe de culoare, aspect), nuanţa culorii produsului pe care îl vizionaţi are mare legătură cu specificaţiile tehnice ale monitorului pe care este afişat.

 

3. Politica de prețuri

Preţurile afişate pe www.sedainvest.ro/magazinonline sunt în RON şi conțin T.V.A. conform legislației în vigoare. Acestea pot suferi modificări fără o notificare prealabilă. Pentru comenzile plasate şi confirmate, preţurile vor fi cele din momentul realizării comenzii.

Orice decizie referitoare la prețul de vânzare este 100% la dispoziția retailer-ului.

 

4. Comanda

Orice client poate efectua comenzi pe site-ul www.sedainvest.ro/magazinonline fie că are sau nu un cont de utilizator. Comanda se efectuează prin adăugarea bunurilor dorite în coşul de cumpărături, finalizându-se prin angajamentul clientului pentru una din modalităţile de plată indicate în mod expres pe site. Odată adăugat în coşul de cumpărături, un bun este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta.

Adăugarea unui bun în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării comenzii.

Odată primită comanda dumneavoastră, urmează să fiţi contactaţi telefonic în cel mai scurt timp pentru confirmarea acesteia şi stabilirea tuturor detaliilor legate de livrarea produselor.

 

5. Modalități de plată

Modalităţile prin care se pot achita produsele sunt:

  • Ramburs – Plata se poate face în numerar la primirea coletului, direct la agentul firmei de curierat, care va emite chitanța aferentă încasării. La valoarea totală a comenzii, se va efectua o plată de 3 RON pentru alegerea modalității de plată ramburs.
  • Plata cu card bancar - online prin intermediul sistemului de plată online EU PLATESC la plasarea comenzii și selectarea metodei de plată, dând click pe butonul “comandă” primiți formularul, unde introduceți datele cardului și confirmați plata.
  • Plata prin transfer bancar/plata cu OP, pentru persoane fizice și juridice.

 

6. Livrarea

Transport se efectuează în maximum 72h la comenzile livrate pe teritoriul României conform condițiilor de livrare ale curierului contractat.

La comanzile de minimum 500 RON clientul beneficiază de TRANSPORT GRATUIT!*

La comenzile de maximum 500 RON, costul transportului este de 19 RON.

*Toate promoțiile cu transport gratuit sunt valabile doar pentru comenzile livrate pe teritoriul României.

Este necesar să înţelegeți câteva noțiuni referitoare la politica de transport a colaboratorilor noștri, exemplificând mai jos posibile situații: Comanda se poate efectua doar prin intermediul site-ului www.sedainvest.ro/magazinonline

O comandă poate fi reţinută în magazinul nostru timp de maximum 3 zile calendaristice doar la comenzile care au ridicare directă de la sediul nostru – STR. PARIS, NR. 26-32, PARC INDUSTRIAL GRAELLS&LLONCH PREJMER, LOC. PREJMER, JUD. BRASOV, COD POȘTAL 507165.

 

7. Retur și garanție

În cazul în care doriti să returnați produse comandate, aveți posibilitatea de a face acest lucru prin Curier. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, completând o cerere de retur (descarcă aici) care ulterior este expediată vânzătorului prin poșta electronica, sau prin curierat folosind datele de identificare de la rubrica „Contacte" din site.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastra sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

 

Obligațiile vânzătorului (OU 34/2014, Art.13):

  • rambursează toată suma primită pentru produse și transportul acestora, în termen de cel mult 14 zile de la data informării de către consumator referitor la decizia de returnare a produselor;
  • sumele menționate sunt rambursate într-un cont bancar indicat de cumpărător. Toate comisioanele privind rambursarea sunt suportate de cumparator;
  • dacă cumpărătorul a decis sa folosească o alta firma de curierat decât cea utilizata de vânzător, suma rambursată va fi cea a produselor, costul transportului către cumpărător fiind deja achitat de acesta;
  • vânzătorul va rambursa sumele datorate cumpărătorului după recepția și verificarea produselor returnate care au făcut obiectul vânzării.

 

Obligațiile cumpărătorului (OU 34/2014, Art.14):

  • cumpărătorul anunța vânzătorul în termen de maxim 14 zile de la data primirii produselor decizia sa de returnare a acestora. Trimite o cerere in acest sens și o expediază vânzătorului prin poșta electronica, sau prin curierat folosind datele de identificare de la rubrica „Contacte" din site. Cumpărătorul poate anunța decizia de retur comunicând prin poșta electronica sau curierat printr-o exprimare proprie care să conțină datele necesare pentru identificarea comenzii și a produselor returnate;
  • cumpărătorul returnează produsele în ambalajul inițial și în stare perfectă de funcționare în termen de cel mult 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de retur. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

           - ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

           - ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Expediați produsele sau înmanați-le direct nouă la adresa STR. PARIS, NR. 26-32, PARC INDUSTRIAL GRAELLS&LLONCH PREJMER, LOC. PREJMER, JUD. BRASOV, COD POȘTAL 507165 fără intarzieri nejustificate și, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitaților și functionarii produselor. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Toate produsele comercializate de SEDA INVEST S.R.L. beneficiază de garanție pentru o perioada de 14 zile de la data achiziției. Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setari și instalari incorecte, prize fară împamantare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.

Contractele la distanta au regimul juridic al contractelor preformulate, similar contractelor incheiate intre banci si persoane fizice, astfel OUG nr.34/2014 se coroboreaza cu Legea nr.193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori in care sunt enumerate clauzele care sunt considerate abuzive in relatia dintre profesionist si consumator.

 

(1) Sunt considerate clauze abuzive acele prevederi contractuale care:

a) dau dreptul profesionistului de a modifica unilateral clauzele contractului, fără a avea un motiv întemeiat care să fie precizat în contract.

Prevederile acestei litere nu se opun clauzelor în temeiul cărora un furnizor de servicii financiare îşi rezervă dreptul de a modifica rata dobânzii plătibile de către consumator ori datorată acestuia din urmă sau valoarea altor taxe pentru servicii financiare, fără o notificare prealabilă, dacă există o motivaţie întemeiată, în condiţiile în care profesionistul este obligat să informeze cât mai curând posibil despre aceasta celelalte părţi contractante şi acestea din urmă au libertatea de a rezilia imediat contractul.

Prevederile acestei litere nu se opun, de asemenea, clauzelor prin care profesionistul îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral clauzele unui contract cu durată nedeterminată, în condiţiile în care profesionistul are obligaţia de a-l informa pe consumator, printr-o notificare prealabilă transmisă în termen rezonabil, pentru ca acesta din urmă să aibă libertatea de a rezilia contractul;

b) obligă consumatorul să se supună unor condiţii contractuale despre care nu a avut posibilitatea reală să ia cunoştinţă la data semnării contractului;

c) obligă consumatorul să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale, chiar şi în situaţiile în care profesionistul nu şi le-a îndeplinit pe ale sale;

d) dau dreptul profesionistului să prelungească automat un contract încheiat pentru o perioadă determinată, prin acordul tacit al consumatorului, dacă perioada-limită la care acesta putea să îşi exprime opţiunea a fost insuficientă;

e) dau dreptul profesionistului să modifice unilateral, fără acordul consumatorului, clauzele privind caracteristicile produselor şi serviciilor care urmează să fie furnizate sau termenul de livrare a unui produs ori termenul de executare a unui serviciu;

f) dau dreptul profesionistului să constate unilateral conformitatea produselor şi serviciilor furnizate cu prevederile contractuale;

g) dau dreptul exclusiv profesionistului să interpreteze clauzele contractuale;

h) restrâng sau anulează dreptul consumatorului să pretindă despăgubiri în cazurile în care profesionistul nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale;

i) obligă consumatorul la plata unor sume disproporţionat de mari în cazul neîndeplinirii obligaţiilor contractuale de către acesta, comparativ cu pagubele suferite de profesionist;

j) restrâng sau anulează dreptul consumatorului de a denunţa sau de a rezilia unilateral contractul, în cazurile în care:

- profesionistul a modificat unilateral clauzele prevăzute la lit. e);

- profesionistul nu şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale;

- profesionistul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe în cazul denunţării unilaterale;

k) exclud sau limitează răspunderea legală a profesionistului în cazul vătămării sau decesului consumatorului, ca rezultat al unei acţiuni sau omisiuni a profesionistului privind utilizarea produselor şi serviciilor;

l) exclud dreptul consumatorului de a întreprinde o acţiune legală sau de a exercita un alt remediu legal, solicitându-i în acelaşi timp rezolvarea disputelor în special prin arbitraj;

m) permit în mod nejustificat impunerea unor restricţii în administrarea probelor evidente de care dispune consumatorul sau solicitarea unor probe care, potrivit legii, fac obiectul unei alte părţi din contract;

n) dau dreptul profesionistului să transfere obligaţiile contractuale unei terţe persoane - agent, mandatar etc. -, fără acordul consumatorului, dacă acest transfer serveşte la reducerea garanţiilor sau a altor răspunderi faţă de consumator;

o) interzic consumatorului să compenseze o datorie către profesionist cu o creanţă pe care el ar avea-o asupra profesionistului;

p) prevăd că preţul produselor este determinat la momentul livrării sau permit vânzătorilor de produse ori furnizorilor de servicii dreptul de a creşte preţurile, fără ca, în ambele cazuri, să acorde consumatorului dreptul de a anula contractul în cazul în care preţul final este prea mare în raport cu preţul convenit la momentul încheierii contractului.

Prevederile acestei litere nu se opun clauzelor de indexare a preţurilor, atât timp cât sunt legale, cu condiţia ca metoda prin care preţurile variază să fie descrisă în mod explicit;

r) permit profesionistului obţinerea unor sume de bani de la consumator, în cazul neexecutării sau finalizării contractului de către acesta din urmă, fără a prevedea existenţa compensaţiilor în sumă echivalentă şi pentru consumator, în cazul neexecutării contractului de către profesionist;

s) dau dreptul profesionistului să anuleze contractul în mod unilateral, fără să prevadă acelaşi drept şi pentru consumator;

t) dau dreptul profesionistului să înceteze contractul încheiat pentru o durată nedeterminată fără o notificare prealabilă rezonabilă, cu excepţia unor motive întemeiate.

Prevederile acestei litere nu se opun clauzelor prin care furnizorul de servicii financiare îşi rezervă dreptul de a dispune în mod unilateral încetarea unui contract încheiat pe o perioadă nedeterminată şi fără o notificare prealabilă în cazul unui motiv întemeiat, cu condiţia ca furnizorul să fie obligat să informeze imediat celelalte părţi contractante.

 

(2) Dispoziţiile alin. (1) lit. a), p) şi t) nu sunt aplicabile în cazul:

a) tranzacţiilor cu valori mobiliare, instrumentelor financiare şi altor produse sau servicii, în cazul în care preţul este legat de fluctuaţiile cotaţiei bursiere sau ale indicelui bursier ori ale unei rate de schimb pe piaţa financiară, pe care vânzătorul sau furnizorul nu le poate controla;

b) contractelor pentru cumpărarea sau vânzarea de devize, cecuri de călătorie, ordine de plată internaţionale emise în devize sau alte instrumente de plată internaţionale.

În lipsa acestor clauze abuzive, persoanele juridice nu beneficiază de drept la retur.

OUG nr.58/2022 prevede modificarea si completarea unor acte normative din domeniul protectiei consumatorilor. In aceata ordonanta s-au modifcat anumite articole din urmatoarele legi:

-Legea nr.193/2000

-Legea nr.363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor.

-OUG nr.34/2014

 

8. Confidențialitatea datelor

Respectăm confidenţialitatea datelor clienţilor şi ne angajăm să nu transmitem datele personale ale acestora către terţi şi să le folosim exclusiv în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) şi pentru informări comerciale referitoare la magazinele noastre şi brandul Seda Invest S.R.L..

Seda Invest S.R.L. nu încurajează spam-ul, nu comercializează, nu oferă şi nici nu face schimb de adrese de e-mail obţinute prin intermediul acestui site. Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Seda Invest S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră sau o altă persoană. Scopul colectării datelor cu caracter personal este de a opera şi livra comenzile efectuate de dumneavoastră. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată prin poştă pe adresa societăţii noastre - STR. PARIS, NR. 26-32, PARC INDUSTRIAL GRAELLS&LLONCH PREJMER, LOC. PREJMER, JUD. BRAȘOV, COD POȘTAL 507165.

 

9. Informațiile oferite prin intermediul site-ului & protecția datelor cu caracter personal

Completarea formularului de înscriere de pe site se consideră consimțământul expres si neechivoc al utilizatorului pentru folosirea datelor sale personale în scopul contactării si transmiterii de mesaje electronice. Seda Invest S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea datelor furnizate de către utilizatori prin intermediul formularului de înscriere.

Conform cerințelor Regulamentului General Privind Protecția Datelor (GDPR) pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, Seda Invest S.R.L. are obligația de a administra în condiții de siguranța, si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de către utilizatori.

De asemenea, vă aducem la cunoștința faptul ca utilizatorul poate manifesta oricând dreptul de opoziție, caz în care vom elimina toate datele personale ale acestuia din baza noastră de date. Pentru orice nelămurire în legătură cu exercitarea drepturilor dumneavoastră referitoare la utilizarea www.sedainvest.ro/magazinonline și la protecția utilizării, ne puteți contacta prin intermediul secțiunii “Contact” din site.

Scopurile în care Seda Invest S.R.L. poate utiliza aceste informații și persoanele cărora le pot fi oferite sunt asociate comercializării serviciilor și produselor, cum ar fi:

  • procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorilor www.sedainvest.ro/magazinonline;
  • oferirea de alte produse și/sau servicii către dumneavoastră;
  • facturare;
  • soluționarea cererilor, întrebărilor sau a reclamațiilor făcute de către utilizatori;
  • realizarea de studii de piață și de produs și marketingul produselor și al serviciilor www.sedainvest.ro/magazinonline;
  • contactarea utilizatorilor (prin poștă, e-mail, mesaje text, telefon) în legătură cu alte oferte de produse și servicii aparținând Seda Invest S.R.L. în legătură cu produse și servicii ale unor terțe părți atent selecționate, care credem că ar putea fi de interes pentru utilizatori (în afara de cazul în care ați făcut o cerere scrisă de a nu fi contactat în acest sens);
  • înregistrarea informațiilor dumneavoastră în vederea alocării sau oferirii recompenselor, reducerilor și a altor beneficii, precum și pentru satisfacerea altor cereri sau cerințe pe care le aveți în legătură cu programele de recompensare a clienților sau alte programe similare.

 

Drepturile utilizatorilor:

  • să rectifice, actualizeze, blocheze sau șteargă, în mod gratuit, datele furnizate*
  • să solicite încetarea prelucrării datelor sale personale;
  • să solicite încetarea expedierii de mesaje promoționale.

 

*Orice modificare/notificare din partea utilizatorului se va semna, data și trimite, prin e-mail sau în scris, către Seda Invest S.R.L..

În situația în care utilizatorul solicită încetarea prelucrării datelor cu caracter personal, accesul la o parte din conținutul www.sedainvest.ro/magazinonline va fi automat restricționat, deoarece aceasta nu poate funcționa fără prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului.

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul www.sedainvest.ro/magazinonline sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează aceasta, va fi considerată o tentative de fraudare a site-ului și va conduce la cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

www.sedainvest.ro/magazinonline nu oferă informația colectată unor terți fără consimțământul dumneavoastră expres și prealabil. Orice statistică privind traficul utilizatorilor site-ului, pe care o vom oferi către terțe personae sau către site-uri partenere, este furnizată doar ca ansamblu de date și nu include nici o informație identificabilă personal despre niciun utilizator individual.

 

10. Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Conținutul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări, simboluri comerciale, imagini statice și dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe www.sedainvest.ro/magazinonline, sunt proprietatea exclusivă a Seda Invest S.R.L., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Seda Invest S.R.L., includerea oricărui conținut în afară www.sedainvest.ro/magazinonline, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Seda Invest S.R.L. asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al Seda Invest S.R.L..

Orice conținut la care Clientul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidenta documentului, în cazul în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Seda Invest S.R.L. și acesta, și fară nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Seda Invest S.R.L. cu referire la acel conținut. Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile acestui document.

În cazul în care Seda Invest S.R.L. conferă Clientului dreptul de a utiliza sub formă descrisă, într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea exista și nu reprezintă un angajament contractual din partea Seda Invest S.R.L. pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun conținut transmis către Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea Seda Invest S.R.L. și/sau al angajatului/prepusului Seda Invest S.R.L. care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

 

11. Legea aplicabilă – jurisdicția. Sesizări și reclamații. Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL/SOL)

Prezentul document este supus legii române. În cazul unor eventuale litigii apărute între Seda Invest S.R.L. și Client se va încerca întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezintă o dovada a disponibilitații noastre de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamațiile/litigiile, folosind toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.

Astfel, pentru sesizari sau reclamații legate de bunul achiziționat, cumpărătorii au la dispozitie oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin formularul de contact disponibil în cadrul site-ului: LINK FORMULAR RECLAMAȚII. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizarilor de către Seda Invest S.R.L. este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

 

În cazul în care Clienții: 

  • nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la Seda Invest S.R.L.;
  • primesc un răspuns peste acest termen de la Seda Invest S.R.L.;
  • sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Seda Invest S.R.L.

pot apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL) prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente.

 

SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea bun și/sau a unui serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitați alternative de solutionare poate fi realizată atât online, cât și prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

În vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Clientului poate fi depusa în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2. Pentru și mai multe detalii, Clienții pot accesa link-ul afisat în site în sectiunea ANPC – SAL.

Avand în vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Clientul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat link-ul existent în secțiunea: Soluționarea Online a litigiilor.

SAL și SOL nu reprezintă doua mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizari/reclamații. Clientul înțelege că souționarea alternativă a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzistă ca un singur mecanism, reprezentând unul și același instrument existând între acestea o identitate de scop, obiect și finalitate. Clientul înțelege ca distinctia dintre SAL și respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare/formatul initial al respectivei sesizari/reclamații, astfel încat în cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, în scris (pe email, pe cale postală) pe care în cazul SOL, Clientul optează pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfomă digitală, exclusiv online.

În cazul în care soluționarea amiabila ori alternativă a sesizarilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibilă, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente.

 

12. Limitarea răspunderii

Seda Invest S.R.L. nu este răspunzătoare pentru niciun fel de pagube, directe sau indirecte, rezultate din:

• utilizarea sau imposibilitatea utilizării informațiilor www.sedainvest.ro/magazinonline;

• acces neautorizat la datele utilizatorului;

• declarații/acțiuni ale unei terțe părți asupra serviciilor www.sedainvest.ro/magazinonline;

• achiziția de bunuri și servicii complementare rezultate din tranzacții sau mesaje primite și începute prin/de pe www.sedainvest.ro/magazinonline.

 

13. Forta majoră

Nici una din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu înceteaza fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fară ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

14. Fololsirea cookie-urilor

Vezi „Politica de Cookies”:

 

15. Alte prevederi

În descrierea produselor, Seda Invest S.R.L. îşi rezervă dreptul de a utiliza şi alte produse (accesorii, etc.) care pot să nu fie incluse în preţul produselor respective.

 

Întrebări frecvente:

CUM SE FACE LIVRAREA?

Livrarea produselor se face la adresa specificată de client în formularul de comandă, prin intermediul firmelor de curierat cu care Seda Invest S.R.L. are semnat un contract de colaborare la momentul respectiv.

 

CÂT COSTĂ LIVRAREA PRODUSELOR?

Pentru comenzile cu valoarea totală sub 500 RON: 19 RON

Pentru comenzile cu valoarea totală peste 500 RON: LIVRAREA GRATUITĂ

 

ÎN CÂT TIMP ÎMI VOR FI LIVRATE PRODUSELE COMANDATE?

Produsele vor fi livrate în termen de 72 ore de la confirmarea comenzii.

 

POT RETURNA PRODUSELE COMANDATE?

Da, se pot returna produsele comandate conform capitolului „7. Retur şi garanţie” din Termeni și condiţii.

 

ÎN CÂT TIMP ÎMI PRIMESC BANII ÎNAPOI?

Contravaloarea produselor se va achita NUMAI IN BAZA UNUI CONT BANCAR şi se va realiza în termen de 15 zile calendaristice de la data primirii produselor înapoiate de client către Seda Invest S.R.L..

 

POT ANULA O COMANDĂ?

Da, puteţi anula o comandă, dar numai înainte de confirmarea telefonică a comenzii. Anularea comenzii se face de către client telefonic, în intervalul de lucru luni-vineri, orele 07:00-15:00. Odată ce produsele au fost predate curierului, comanda nu mai poate fi anulată sub nicio formă.

Coş de cumpărături

Nu există produse adăugate.